Via mail klacht gedaan over trui die na 1 keer wassen de kleur van de tekst kwijt was. Geen reactie (alleen steeds mail dat het antwoorden langer duurt). Twee keer ruim anderhalf uur in de wacht gestaan bij de klantenservice,... Lees meer

In deze tijd is het niet mogelijk om een winkel van Hunkemöller te bezoeken. Ik vind het daarom enorm apart waarom ik niet mijn tegoedbon online kan gebruiken. Lees meer

Hunkemoller geeft aan dat mijn order is afgerond en mijn pakket bezorgd is. Niet bij mij, ook niet bij buren, heb ik gecheckt. Nu 2 weken verder, meerdere e-mails onbeantwoord. Chat niet beantwoord. ... Lees meer

Op 18 dec een pakket retour verzonden, tot op heden geen enkele reactie. word niet gereageerd via mail, messenger, whatsapp. Telefoon geprobeerd maar naar meer een uur in de wacht werd de verbinding verbroken. Lees meer

21 dec een bestelling gedaan, maar tot op heden niet ontvangen. Geen reactie op mails, Whatsapp bericht en telefonisch krijg je ze ook niet te pakken. Inmiddels ook op Facebook een bericht geplaatst en daar zie ik dat vele andere... Lees meer

Ik heb een wat artikelen in de winkel gekocht, bij het retourneren in de winkel Amsterdam Osdorp (er waren maar beperkt aantal maten in de winkel voor ruilen) kreeg ik een tegoedbon. Ik had iets van 500€ aan aankopen gedaan... Lees meer

Twee bestellingen zijn op 12 december retour geboekt in winkel. Nu nog steeds bedrag van 1 bestelling niet terug ontvangen. Ondanks toezeggingen klantenservice op 22 december en 5 januari dat bedragen binnen 5 werkdagen zouden worden teruggestort, inmiddels nog maar... Lees meer

Goedemiddag mevrouw/ meneer, Ik heb 2 weken geleden een trui besteld bij jullie en wilde ik laten bezorgen in de winkel. Ik heb toen de winkels dichtgingen met corona maatregelen nog gebeld of dit nog steeds kon, dit was geen probleem.... Lees meer

Op 6 januari kreeg ik een bericht van Hunkemöller dat mijn bestelling onderweg was. Op 12 januari heb ik nog niks ontvangen. Ik heb vervolgens 2 e-mailen gestuurd een Whatsapp gestuurd zeker 3 keer 20 minuten aan de telefoon gezeten... Lees meer

Ik heb op 1 november 2020 een bestelling gedaan van 2 BH's De ene was volgens bestelling dus die heb ik gehouden. De andere was een verkeerde BH met 3 slipjes(niet wat ik had besteld). Deze heb ik retour gedaan maar... Lees meer
