Mijn Klacht:
Weer eens geprobeerd bij AH. vers fruit, helaas wat een waardeloze kwaliteit van de nectarines. 2 dagen geleden gekocht, rot van binnen
alle 3 de gekochte exemplaren! (zie foto).
Mijn ervaring was hetzelfde met Pasen , Mango’s gekocht (weer eens geprobeerd) voor de derde maal!
Bruin van binnen. Zien er aan de buitenkant goed uit.
Ik betaal liever iets meer dan dat het in de kliko verdwijnt. Plus het feit als er eters komen dat er geen vers gemaakte fruitsalade is maar een fruitsalade uit blik.
Hopelijk een betere inkoper voor het vers fruit!
Met vriendelijke groet,
Marianne Tellings-Thijssen
Gewenste Oplossing:
minimaal een antwoord.

