Klacht: Slechte kwaliteit en smerige accomadatie

op 23 juli 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Limburgse Peel cottage 839
Toen we de cottage binnen kwamen zagen we gelijk dat het vies was en behoorlijk verouderd. We hadden een 5 persons cottage.
De matrassen waren versleten. En je lag gewoon in een dal waar je geen oog dicht op deed.Het servies was smerig en verouderd En te weinig om gewoon te kunnen koken met een gezin. Kleding van vorige huurders.Erg stoffig! En de wasemkap erg vies. Door het slechte slapen op de bedden zijn we twee dagen eerder weg gegaan. En onze dochter heeft een huisstofmijd allergie en was het niet meer te doen en stinkt erg muf in de cottage dus blijkbaar een vocht probleem. Het was echt te vies voor woorden.

Dat we een compensatie krijgen want we hebben echt veelste veel betaald voor de cottage. Prijs kwaliteit was echt niet corect. En zonde van het geld.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 26 juli 2017 om 11:29 geantwoord

Op 26 juli jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs een e-mail gestuurd naar de gast. Er werden excuses aangeboden voor de ongemakken die de gast tijdens zijn verblijf heeft ondervonden. Als compensatie heeft de gast een cadeaubon ontvangen welke geldig is op een volgend verblijf in één van onze parken.

Heeft op 26 juli 2017 om 12:28 geantwoord

Een schijntje vergeleken wat we hebben betaald. 125 euro waarde bon nou ik ga nooit meer naar een center parks dus heb er niks aan een cadeaubon voor een nieuw verblijf bij hun.

Alle klachten die gemeld zijn door Roekina