Mijn Klacht:
Ik haal elke maand wel zeker 10 tot 15 pakjes voor ijsklontjes maken van ahmerk zelf.
Voorheen waren er totaal geen klachten. Maar nu heb ik van de 100 zakjes zeker 30 zakjes kunnen weggooien omdat ze snel knappen aan de rand. Ze zijn niet duur maar doordat ik dan steeds meer slechte zakjes ertussen heb wordt het wel prijzig. Ik hoop dat u hiermee iets kan doen.
Gewenste Oplossing:
Ik zou het heel fijn vinden als deze klacht serieus genomen zou worden. En dat ik misschien een tegoedbon of nieuwe zakjes zou kunnen krijgen. Want ik vind het verders wel 1 van de fijnste zakjes om zelf ijsklontjes te maken

