Klacht: slechte klantenservice

op 07 juli 2012 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

mijn iphone 4s is gestolen. nadat mij verschillende keren was vertelt dat ik op mijn volgende telefoon (inclusief iphone)25% korting zou krijgen, kwam ik vandaag in de vodafone winkel om te horen te krijgen dat dit voor iedere telefoon opgaat behalve de iphone(!). na ook nog teleurgesteld te worden door mijn reisverzekering werd ik hier dus ook weer teleurgesteld. ik vind het alles behalve fatsoenlijk om een klant in de waan te laten dat hij/zij korting krijgt en dit vervolgens totaal niet het geval is voor het product dat hij/zij wil.

alsnog minstens 25% korting krijgen of meer maar i.i.g. een goede compensatie

Bericht van Vodafone

5 jaren geleden - Beste Sverhoeven, Wegens technische redenen hebben we je klacht nu pas ontvangen. Hiervoor wil ik graag mijn excuses aanbieden. Indien je klacht nog aktueel is, wil ik je verzoeken om je klacht opnieuw in te dienen. Dan wordt deze alsnog behandeld. Met vriendelijke groet, Jeannette Vodafone - Medewerker Klachtafhandeling

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Vodafone in behandeling genomen

Vodafone

Heeft op 07 september 2012 om 10:40 geantwoord

Wegens technische redenen klant verzocht om klacht opnieuw in te dienen, als deze nog aktueel is.

Alle klachten die gemeld zijn door Sverhoeven