Klacht: Slechte klantenservice

op 27 juni 2016 over H&M in de categorie Kledingwinkels

Per ongeluk op het verkeerde account besteld van met een werkadres. Dit mag niet volgens H&M. Dit is al zeer vreemd voor een webshop. Vervolgens hebben ze nog als betaaloptie acceptgiro ipv iDeal.
Het item besteld op het verkeerde account werd geannuleerd en dus ook meteen terug in de voorraad gebracht. Met als resultaal dat als ik het opnieuw wil bestellen het desbetreffende item er niet meer is. Telefonische klantenservice blijft jou de schuld geven dat jij de fout gemaakt hebt door op het verkeerde account te bestellen. Kan gebeuren, meld dit dan bij de klant en geef ze de mogelijkheid om het item opnieuw te bestellen zonder het terug in de voorraad te doen.
Ik heb nog nooit zo’n slechte service meegemaakt bij een webshop

Wanneer het desbetreffende item besteld en geleverd kan worden

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door H&M in behandeling genomen

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat H&M een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

H&M

Heeft op 18 juli 2016 om 15:25 geantwoord

Hallo,

We hebben vanuit de klantenservice contact opgenomen met de klant om onze excuses aan te bieden. We vinden het erg jammer om te horen dat het contact met de klantenservice als negatief is ervaren. Wij hebben daarom de klant een compensatie aangeboden. Mochten er dergelijke vragen zijn met betrekking tot klantaccounts, neem dan gerust contact op met onze eigen H&M Klantenservice. Wij helpen jou dan graag verder.

H&M Klantenservice

Je kunt ons bereiken op:

Maandag t/m vrijdag van 8.00 - 21.00 uur.
Zaterdag en zondag van 9.00 -17.00 uur.

Telefoon 0900 - 1988 (7,5 cent per gesprek)
Fax 0900 - 0401059
E-mail klantenservice.nl@hm.com

Shop around the clock.
www.hm.com 24 hrs open.

Heeft op 18 juli 2016 om 15:45 geantwoord

H&M heeft geen contact met mij opgenomen met betrekking tot deze klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Quintyenpebbles