Klacht: Slechte klachtenafhandeling

op 15 augustus 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Na een teleurstellend verblijf op 1 van de parken heb ik op 11-7 een klacht ingediend. Op 14-7 is de klacht bij de juiste afdeling terechtgekomen. Helaas tot de dag van vandaag nog geen reactie ontvangen op de klacht. Dit, terwijl zij zelf aangeven binnen 3 weken te zullen reageren met een “passende reactie”. Ook op mijn reminder 7-8 nog geen reactie.

Ik vind het jammer om te merken dat mijn klacht niet wordt opgepakt. En dat terwijl men ons als klant vraagt een evaluatie in te vullen welke minimaal een half uur de tijd kost. Ps. Dit is aanvullend op de klacht die ik al ingediend had.

Een passende reactie van center parcs, waarbij ik me als klant serieus genomen voel.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 17 augustus 2017 om 09:36 geantwoord

Heeft op 17 augustus 2017 om 12:28 geantwoord

Morgen is mijn klacht 5 weken geleden ingediend. Daarbij vind ik het zeer jammer dat ik via klacht.nl een bericht mort sturen voor er een mededeling komt dat de periode is opgeschort. Mijn inziens had dit al eerder vanuit center parks kunnen gebeuren. Ik verwacht nu voor morgen alsnog een reactie als ik uw nieuwe termijn aan kan houden.

Alle klachten die gemeld zijn door Malou Selder