Klacht: Slechte klachtafhandeling

op 17 juni 2012 over Zalando in de categorie Online Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Klachten bij Zalando worden maar bar slecht in behandeling genomen.
Blijkbaar vinden ze het normaal dat een zwembroek na beperkt gebruik (10 x babyzwemmen) al sporen van pilling vertoont.
Voor hun eigen gemak suggereren ze dat een zwembroek bij gebruik van glijbanen nou eenmaal harder slijt dan normaal. Wat een gelul Zalando, ik ben geen glijbaan af geweest. Zelfs na telefonisch contact krijg ik het bij Zalando niet duidelijk hoe het verhaal in elkaar steekt. Kortom een Kl@&#% service van ze.

Gewenste Oplossing:

Nieuwe zwembroek desnoods van een ander merk.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Zalando in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Zalando een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Zalando

Heeft op 13 juli 2012 om 13:03 geantwoord

Geboden Oplossing:

Omdat het hier geen productiefout betreft kunnen wij meneer helaas intern niet verder helpen. We hebben meneer geprobeerd verder te helpen door hem door te verwijzen naar een andere partij die eventueel wel iets voor meneer kan betekenen.

Alle klachten die gemeld zijn door Martijn Lambrechtse