Klacht: Slechte kassa afhandeling

op 22 september 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Hallo,
Vandaag, dond 22 sept 12.00 uur, overkwam me wat me al vaker is overkomen in de Lidl te Groesbeek, namelijk de slechte en ongeïnteresseerde afhandeling aan de kassa door de cassiere.
De twee dames, die tegenover elkaar zitten, hadden elkaar vanalles te vertellen zonder oog voor de klant te hebben. Toen uiteindelijk de aandacht wel naar de klant ging werd er gesproken met de armen rustend op de kassa. Praten en scannen tegelijk was blijkbaar geen optie. Ik was tweede wachtende in de rij maar voor mijn gevoel duurde het wel een uur voordat ik aan de beurt was.
Het is voor mij een grote bron van ergernis en lang zal ik geen klant meer blijven als dit zo blijft. Ook kom ik wel eens in andere supermarkten en daar is wèl alle aandacht voor de klant. De Lidl in Groesbeek is een fijne winkel om boodschappen in te doen alleen niet om met deze boodschappen aan de kassa te staan.
Hopelijk kunt u hier iets mee.
Mvg, Jos Roelofs

Tevreden zal ik zijn als de dames/heren aan de kassa gewoon doorwerken al dan niet een praatje makende met de klant. Geef de klant het gevoel dat hij gewaardeerd wordt als klant en niet als een vanzelfsprekendheid wordt gezien. De klant heeft namelijk een keus in supermarkten.
Zeker in Groesbeek.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 22 september 2016 om 14:36 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Josroelofs