Klacht: slechte internetverbinding en geen telefoon

op 29 september 2016 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

sinds een maand ziggo allis in 1 en internet doet het meestal niet en telefoon helemaal nooit. 2 keer monteur geweest. monteur 1 heeft niets in logboek gezet. wel geprobeerd ts helepen. monteur 2 heeft niets gedaan , letterlijk niets en is binnen 15 minuten vertrokken.
bellen naar ziggo ramp, van kastje naar de muur en niemand lost iets op. wel in een telefoontje 6 keer al mijn gegevens geven en eindeloos veel excuses maar geen enkele actiebehakve doorverbinden en mij per telefoontje 30 minuten in de wacht te laten staan.
7 uur mobiele belkosten erop zitten bij ziggo.
hun oplossing: over een week komt een spoed monteur.

Gewenste Oplossing:

vandaag de monteur komt en problemen oplost, vakkundig te werk gaat, niet liegt over van alles en nog wat.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marijke lampaert