Klacht: Slechte informatie en hulp

op 13 juli 2016 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Verkoper zeer slecht geïnformeerd. Vodafone prepaid omzetten naar abonnement, prepaid tegoed terug krijgen wist hij niet, aansluitingkosten in rekening gebracht, terwijl procedure niet is verteld.
Slechte aankoop ervaring vodafone Hoofddorp

Gewenste Oplossing:

Graag contact hoe het werkt, waarneer krijg ik mijn beltegoed en aansluitkosten terug.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Eindeloosgoed@