Klacht: Slechte Hulp naar overlijden

op 26 mei 2016 over ING in de categorie Banken

Mijn vader is 4 maart helaas overleden en vanaf die tijd zijn we bezig om mij te machtigen op mijn moeder haar rekening.
Naar kantoor gegaan die hier in Eindhoven erg slecht bereikbaar zijn voor mensen slecht ter been. Daar zou alles netjes geregeld worden, helaas voor niks daar moest per post.
Wachten en bellen maar papieren kwamen niet.
Sorry misverstand werd er gezegd en een bloemetje gestuurd wat we op dat moment erg netjes vonden.
Helaas daarna ging er alleen maar meer fout.
Het ging voor ons om het internet bankieren dat blijkt nu dus niet te kunnen als gemachtigde alleen met een en/of rekening of als ik zelf klant ben bij ing (iets wat ik na dit alles uiteraard niet wil en ook niemand aanraadt) Voorheen op kantoor belooft dat dit wel mogelijk was als gemachtigde.
Papieren kwamen niet bleken naar Limburg gestuurd te zijn eveneens als mijn bankpas terwijl ze zeiden altijd mijn moeders adres te gebruiken want zijns klant ennik alleen gemachtigde.
Inmiddels 6 keer op kantoor geweest 5 telefoontjes en niks verder. Oké nu eindelijk pas thuis gekregen… en brief voor pin ophalen.
2 dagen later weer een pas in de bus zonder brief voor pincode deze keer.
Weer naar kantoor nee mevrouw u moet echt een brief hebben.
Vraag me af hoeveel er fout kan gaan in 1 aanvraag… tot dusver dus 9 keer!!!
Mijn moeder huilt tegenwoordig al bij de naam ING laat staan als ze er post van krijgt.
Na het verlies en alle ellende weegt dit wel het zwaarst voor haar… voor het eerst in 70 jaar moet ze haar administratie helemaal zelf doen en dankzij de ing kan ik haar nog steeds niet helpen.

Wat ze ouderen mensen toch aan kunnen doen inde toch al moeilijkste periode in hun leven.

Dat er 1 aanspreekpunt komt die alles in 1 keer goed en duidelijk regelt vooral met zo' n dingen en in zo'n moeilijke periode.

Uitzonderingen maken aangezien ze kunnen zien hoe vaak het al fout is gegaan dat niet wij weer naar kantoor moeten gaan maar hun komen met een oplossing of uitzondering.
Hun maken fouten wij moeten voor de 1e keer naar kantoor.
Wat betekent een dag vrij pakken moeder ophalen oppas regelen enz...

Een bloemetje doet niks meer af in dit geval.

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

Alle klachten die gemeld zijn door Peggykreeft