Klacht: slechte dure parfum

op 12 mei 2016 over Bijenkorf in de categorie Warenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik heb dure dior parfum gekocht na dat ik de tester had gebruikt. Maar ik heb de indruk dat de tester van veel betere kwaliteit was dan de fles die ik gekregen heb . Het gaat hier over dior amber nuit. Na een heel gesprek met de verkoper ben ik over gegaan tot aankoop maar nu thuis bij gebruik is de intensiteit van de parfum stukken minder dan uit de tester . Bij een aankoop bedrag van meer dan 200€ mag ik toch verwachten dat ik echt iets goeds heb gekocht maar niets is minder waar. voor mijn gevoel zijn dit 200 weggegooide euries.

Gewenste Oplossing:

Graag een goed gesprek met oplossing hierover.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bijenkorf over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bijenkorf in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

10 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bijenkorf een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bijenkorf

Heeft op 12 mei 2016 om 10:20 geantwoord

Geboden Oplossing:

Wat vervelend dat de kwaliteit van de parfum minder lijkt te zijn dan die van de tester. Wij hebben de klant gevraagd om met de parfum, de tester en het aankoopbewijs terug te gaan naar een filiaal van de bijenkorf. Onze welgemeende excuses voor het ongemak. .. .. .. ..

Alle klachten die gemeld zijn door Henkel