Klacht: Slechte diagnose

op 18 mei 2016 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

In Augustus 2015 kwam ik bij Pearle voor een oogmeting omdat ik op afstand wazig begon te zien, toen heeft men een oogmeting gedaan en daarbij bleek dat ik een bril noding had OK een bril uitgezocht,kosten 388,= euro.Maar na een week ben ik terug gegaan omdat mij inziens dit niet veel verbetering gaf toen hebben ze er andere glazen ingezet maar ook dit gaf geen verbetering daarna hebben ze og weer de ogen opgemeten en weer wat aande glazen verandert maar ik was nog steeds niet tevreden.
Ik heb het een aantal maanden geprobeert maar was nog steeds niet tevreden ik had het idee dat het steeds slechter werd, toen ben ik in December terug gegaan toen hebben e weer de ogen opgemeten en toen was er een slimmerik die eens in de ogen ging kijken en daarbij bleek dat ik staar had, en bij controle in het oogziekenhuis in Hoogeveen bleek dat ik dat aan beide ogen had.Hieraan ben ik toen geopereerd met een zeer goed resultaat daarna moest ik weer terug naar Pearle om de ogen weer te laten opmeten daarbij bleek dat ik niet de goede glazen had.Nu moet ik weer nieuwe glazen maar ik moet 159,= euro bij betalen en dit alles omdat men in het begin heeft verzuimd om te controleren op staar,dus ik moet nu hun fout gaan betalen en dit ben ik echt niet van plan.Met andere woorden ik heb een bril aangemeten gekregen waar ik niks aan heb,dus weg geld.

Nieuwe glazen en de kosten voor Pearle

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 09 juni 2016 om 14:33 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Henkgea