Klacht: Slechte cottages op CP Heijderbos

op 08 februari 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Van 2 tm 5 februari 2018 een premium cottage gehuurd op CP Heijderbos voor 6 personen. Voor ons als familie was het de eerste keer dat wij gezamenlijk op vakantie gingen omdat wij allemaal ver van elkaar weg wonen (buitenland ).
Wat een teleurstelling. De cottage was vreselijk oud en troosteloos. Ook was hij vreselijk smerig. De bedden waren doorgezakt. Het lijkt wel of de tijd 20 jaar heeft stilgestaan.Overal vlekken op de muur. Geen oven om broodjes te bakken.Vaatwasser werkte maar gedeeltelijk(de klepjes voor het tablet ontbrak). Mini koelkasten voor 6 personen. Schuifpui kon je alleen maar openen met twee man, zo zwaar liep het. Dekbedden smerig. En dat voor ruim 450 euro. Schandalig. Gordijnen hingen er los bij. Tuinmeubelen in de woonkamer als zithoek. Servies smerig….en zo kan ik nog wel even doorgaan.
Cottage nummer :257. Boeekingsnummer 1060959

Restitutie van de gehele huursom. Geen tegoedbon voor een. Volgend bezoek want dat gaat bij CP niet plaats vinden

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 09 februari 2018 om 11:10 geantwoord

Op 9 februari jl. heeft het Webcare Team van Center Parcs hoofdkantoor een e-mail gestuurd naar de gasten. Er werden excuses aangeboden voor het ongemak de de gasten ervaren hebben tijdens hun verblijf. Deze klacht maakt deel uit van de melding met referentienummer 683914. De klacht werd reeds afgehandeld en er werd een gepaste compensatie voorzien aan de gasten.

Alle klachten die gemeld zijn door Sundari