Klacht: Slechte communicatie/informatie

op 27 februari 2017 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Na bezoek audicien doorverwijzing naar KNO wegens leeftijd meneer.
Dit bevreemdt ons, had verzekeraar niet gemeld bij informeren naar aanbieder.
Contact verzekeraar, zegt dat het niet nodig is,
contact HA filiaal; blijft erbij dat het wel nodig is.
Nogmaals contact verzekeraar waar iemand het uit gaat zoeken; doorverwijzing op basis van leeftijd is niet nodig.
Wederom contact HA filiaal, waar men erbij blijft dat het echt nodig is en oh ja er was ook discrepantie tussen afwijking gehoor li en re…..
Contact verzekeraar waar iemand het na gaat vragen; doorverwijzing op basis van leeftijd is een oude regeling, doorverwijzing op basis van gevonden afwijking laten zij over aan de expert/HA audicien (terecht).
Nóg een keer filiaal gebeld om onduidelijkheid en gedane moeite voor te leggen, nauwelijks reactie.

Waarschijnlijk begrijpt u dat het veranderen van: “we gaan even gehoor testen om een gehoorapparaat aan te kunnen schaffen”
In een “we hebben nu een doorverwijzing die ons niet duidelijk is en waarvan verzekeraar ons verzekert dat het niet nodig is (op basis van leeftijd), jeetje wat moeten we nou doen, waarom is het niet goed/duidelijk/meteen volledig toegelicht, nou vooruit dan maar een afspraak maken bij de huisarts.” gevolgd door 6x heen en weer bellen (met de nodige wachttijden) aardig wat frustratie en irritatie heeft opgeleverd……
Daarnaast overwegen wij -uiteraard- naar een andere aanbieder te gaan die iets verder bij ons vandaan is.

Wanneer HA contact opneemt met menzis om de regels helder te krijgen.
Er in het vervolg even rustig en in bijzijn van de -in het filiaal aanwezige- partner toelichting wordt gegeven op een advies
En een klein excuus wellicht...

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 27 februari 2017 om 13:37 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door leonieke_b