Klacht: Slechte communicatie van Tui tijdens vakantie Cuba

op 14 oktober 2016 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

We hadden ons verheugd op een mooie vakantie in Cuba.
Na 2 dagen daar, werd er bekend dat er een orkaan aan kwam.
De communicatie over deze orkaan was erg weinig!
Vanuit de reisleider werd er weinig verteld over wat evt. de consequentie zou zijn.
We moesten onze informatie vanuit Nederland halen.
Toen het echt dreigend werd , heb ik met TUI contact centrum contact gehad, maar hier werd gezegd hou de blauw map in de gaten( hier stond tot 4-10 geen informatie in, behalve dat er een orkaan aankwam.

De dagen waren angstig, doordat de communicatie erg slecht was.
De laatste 2 dagen konden we nergens meer heen, de excursies gingen niet meer door.
De strandstoelen werden in het water opgestapeld, en de winkels dicht getimmerd. Al met al een spookstad.

Maar de communicatie vanuit TUI , was er nog steeds niet!

Uiteindelijk zijn we geëvacueerd naar Varadero, op aandringen vanuit Nederlandse kennissen.
Dit was wel goed geregeld, alleen een beetje te lang gewacht, alle Canadezen waren allang weg.

En er moesten verplicht nog 5 stellen achterblijven die niet mee mochten. Dit gaf paniek en chaos, verdriet en onrust.
Al met al werden we allemaal een beetje aan ons lot overgelaten.

Er ligt een telefoon rekening van €128.- omdat we contact wilden houden met Nederland, zodat we nog ergens onze informatie vandaan kregen.
En omdat we een paar x met TUI hebben gebeld, en om onze kinderen en ouders gerust te stellen.

Op de terugvlucht kwamen we niet op onze betaalde gereserveerde stoelen, maar op anders stoelen.
Tevens deed het betaalde entertainment systeem het niet.

Al met al geen beste ervaring met TUI deze vakantie!
Hoop op een reactie van jullie kant.

Fam.kroeze

Sowieso de gemaakte extra kosten compenseren, en in ieder geval zorgen dat de communicatie van Tui ter plekke beter wordt!

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

1 maand geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Mirjam en Rene