Klacht: slechte communicatie van reisleiding en slecht/en zeer slecht hotel

op 02 oktober 2016 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Helaas voel ik mij genoodzaakt een klacht in te dienen omtrent wijzigingen in dagprogramma’s, slechte communicatie en omgang met reisleiding en een vreselijk hotel tijdens onze laatste avond.
Het betreft de reis naar Korcula, van Singlereizen, boekingsnr.2798535.
De reis begon slecht zonder kennismakingsdiner, zeer laat tijdstip van aankomst en een zeer kleine kamer.
Tijdens de reis werd het dagprogramma steeds aangepast, zonder echte opgave van reden, met bv. geen middag vrij, terwijl dit wel gepland stond.
Tijdens de reis werd een medereiziger geconfronteerd met plotselinge overlijden en in plaats van enige sympathie naar deze persoon ontstond er discussie over hoe de persoon terug moest naar het hotel, en ook hier kon de reisleiding niet goed mee omgaan.
Onze laatste avond en overnachting was in een zeer slecht hotel, en hiervoor wil ik dan schadevergoeding aanvragen. Volgens mij was het slechts een 1-sterren hotel met vieze kamers en slecht eten.

Gewenste Oplossing:

Graag ontvang ik van u een schadevergoeding of compensatie voor de overnachting in het laatste hotel.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door vpro