Klacht: slechte communicatie en bezorging

op 28 juni 2017 over Extra@home in de categorie Koeriersbedrijven en post

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via een Webshop bestelling geplaatst, welke in principe volgende dag geleverd zou worden door Post NL, echter volgens Post NL zou het pakket niet aan het gestelde formaat voldoen en door geplaatst worden naar extra@home. Hierover wordt je vervolgens niet geinformeerd, maar verschuift in het track&trace systeem steeds een dag (2x). Toen vervolgens gebeld met PostNL en later met extra@home en een nieuwe verzendadres en dag afgesproken. Daarna keurig smsjes ontvangen met dag en tijdstip van bezorging tot op een half uur nauwkeurig, echter geen pakketbezorger en dus geen pakket ontvangen, ook geen telefoontje of nader bericht waarom pakket niet bezorgd is. 3 Dagen later opnieuw 2 smsjes ontvangen met bezorgtijden, maar pakketbezorger zou al geweest zijn, ruim voor het tijdstip dat was doorgegeven, dus wederom geen pakket ontvangen.

Gewenste Oplossing:

in eerste instantie mijn bestelling afgeleverd op het door mij opgeven adres, maar ook een excuus en bij voorkeur schadevergoeding voor alle tijd en kosten die ik heb moeten maken om mijn pakket te mogen ontvangen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Extra@home over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Extra@home in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Extra@home een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Extra@home

Heeft op 29 juni 2017 om 14:42 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste meneer Schepers,

Hartelijk dank voor uw melding.

Onze excuses dat wij uw zending nog niet hebben kunnen bezorgen.
Wij danken u daarom hartelijk voor uw melding. We streven continue naar het verbeteren van onze bezorgservice en klantcommunicatie met als einddoel dat dergelijke incidenten niet meer voorkomen.

Zoals ik heb aangegeven, heb ik de opdracht gegeven aan de depot medewerkers om uw bestelling op te zoeken en te scannen. Zodra er een akkoord is om een afspraak te mogen maken, wordt u gebeld voor het maken van deze afspraak.

Nogmaals onze excuses voor het ongemak.

Ik ga ervan uit u hiermee voldoende te hebben geinformeerd en wens u nog een prettige dag.

Met vriendelijke groet,

Extra@Home Klantenservice

Alle klachten die gemeld zijn door de compagnon