Klacht: Slechte communicatie

op 13 september 2017 over Tui in de categorie Online Reisbureaus

Wij willen graag onze ervaring delen met TUI en dit hotel. Wij willen er wel bij vermelden dat het hotel Jardin Tropical hier niet veel aan kan doen, TUI wel. Wij hebben ongeveer zes weken geleden dit hotel geboekt, de dame van de TUI klantenservice beveelde dit hotel aan omdat zij hier ook was geweest. Omdat er vrij weinig beschikbaar was waar wij ons enigszins goed bij voelde, hebben wij dit hotel geboekt en betaald. Nadat wij hadden betaald, kregen wij een persoonlijke inlogcode van TUI, hier hebben wij alvast mee ingecheckt en alle informatie gelezen. Tot onze schrik zagen wij dat er bouwwerkzaamheden plaats vonden aan het hotel van Jardin. Wij hebben juist deze vakantie geboekt omdat ons huis werd verbouwd, wij hebben de reis niet meer kunnen annuleren en hebben de gok genomen. Aangekomen bij het hotel troffen wij bij het zwembad een hoop bouwvakkers aan waar het de gehele dag bij het zwembad naar polyester rook. Toen wij de kamer sleutels hadden gekregen, zaten wij gelegen aan het parkeerterrein waar de containers van de bouwstort stonden, het gereedschap gestationeerd was en waar wij dus elke ochtend om 8:30 wakker door werden gemaakt. Bij het zwembad was de lucht ondragelijk, deze chemische lucht is alles wat je wilt ruiken als je dan maar lekker bij het zwembad ligt. Daarnaast waren er stukken van het hotel afgesloten waardoor wij genoodzaakt waren om een hele andere route om te lopen voordat we bij de receptie konden komen. Het is voor ons een zeer vervelende ervaring geweest bij TUI en als wij dit van te voren hadden geweten, hadden wij nooit dit hotel geboekt en vooral niet bij TUI. Normaliter zijn wij geen zeurpieten die om alles zeuren, maar wij hebben een hoop geld betaald om tot rust te komen en expliciet geen last te hebben van bouwwerkzaamheden omdat deze al plaats vonden aan het thuisfront. Maar dit is een principiële kwestie die wij niet door de beugel kunnen zien en dit te moeten melden. Voor de belanghebbende hebben wij tevens foto’s van het hotel, bouwwerkzaamheden etc..

in overleg

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Tui

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Tui nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Nickkesss