Klacht: Slechte communicatie

op 06 augustus 2017 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Via booking. com in februari 2017 een hotel geboekt in Paramaribo genaamd Wyndham Garden Boeking werd bevestigd en verder niets meer vernomen over de reservering. Het was voor de periode van 4 tot 7 augustus 2017 Bij aankomst bleek bij de receptie dat de reservering niet door was gekomen van booking .com en dat ze geen zaken meer deden via die site. Vreemd genoeg staat het nog steeds op de site van booking .com. Wij kwamen om 23 u aan en er was toevallig wel een kamer beschikbaar tegen een andere prijs. Dit hebben wij toen maar aangenomen , omdat het vrij laat in de avond was om nog een taxi te pakken en een ander hotel te zoeken We hadden al een vlucht van 9 uur opzitten en waren moe. Graag ontvang ik uw reactie hierover.

Gewenste Oplossing:

Ik ben tevreden als deze klacht naar behoren wordt afgehandeld

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Teus van Tilborg