Klacht: Slechte communicatie

op 09 juni 2016 over Vueling in de categorie Vliegmaatschappij

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Van Brussel naar Porto was een zeer goede vlucht. Ik had alle boarding passes al gedownload en stonden allemaal op mijn gsm.
Bij het vertrek vanuit Porto naar de luchthaven, download mijn vriendin haar eigen boarding pass. Ipv om 13u45 vertrek staat op haar boarding pass 12u45 vertrek. Wij schieten natuurlijk in paniek en proberen erachter te komen wat er gaande is.
We komen aan op de airport in allerijl en zien dat de vlucht op het normale uur vertrekt 13u45 (Oef!).
Ik heb van de boarding pass van mijn vriendin een screenshot getrokken (gelukkig, want later wat het weer aangepast) en uiteraard heirover geklaagd bij Vueling. Tot op heden… Geen reactie.

Gewenste Oplossing:

Voor de paniek die ze gezaait hebben, korting op een volgende vlucht

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vueling

Bericht van Robin van Klacht.nl

7 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vueling nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door cnederstigt