Klacht: slechte communicatie

op 24 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Heb 20 april via internet Ziggo alles in een besteld. Kreeg mailtje terug dat alles genoteerd was. Dag erna krijg ik mail dat jullie het jammer vonden dat ik het geannuleerd had. Wat ik niet gedaan heb. 22 april gebeld met Ziggo (drama). Heb gezegd dat ik niet snapte dat alles geannuleerd was. Heb het opnieuw aangevraagd erbij gezegd dat wij 4 tv’s in huis hebben (wij kijken nog analoog) en dat iedereen digitaal wilde kijken en iedereen moest wifi hebben en wij hebben allemaal geen nieuwe tv’s. Geen probleem, alles werd geregeld. Eerste 5 maanden voor 39.95 en dan 66 euro per maand. Alles gekregen en wat blijkt 1 tv doet het 2 mensen in huis hebben wifi zoals het hoort. Was niet zo gepland. Ben vandaag in een ziggowinkel geweest krijg te horen dat er van alles bij moet komen. Uiteindelijk zei die meneer dat ik dus voor wifi naar de zolder 2 euro per maand moest bijbetalen en voor de tv’s digitaal te krijgen 4 euro per maand. Zijn dus 14 euro extra per maand waar ik niet op gerekend had. Slechte antwoorden van de meneer aan de telefoon waar ik toch heel lang mee gebeld heb. Ben helemaal niet tevreden over jullie en hoop dan ook dat jullie mij heel erg tegemoet zullen komen. Ben echt niet van plan om 80 euro per maand te betalen terwijl mij gezegd werd dat alles kon. Hoop dat wij tot een regeling kunnen komen.

Ik wil graag dat iedereen Wifi heeft en dat wij allemaal digitale tv kunnen kijken en dan niet dat ik 80 euro per maand kwijt ben

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door marianne hoen