Klacht: Slechte communicatie

op 05 mei 2020 over AVAST in de categorie Bewaking & Beveiliging

Het telefoon is slecht te bereiken .En als je ze dan aan de lijn hebt krijg je een dame aan de telefoon die slecht Nederlands spreekt ..Ik wilde dus hulp hebben bij het installeren van een programma Het geld is overgemaakt ,maar het programma staat niet bij de licenties .Wil dit dus terug draaien ,maar die mjevrouw zegt dat kan niet .Hoezo niet .?Nu mijn vraag, kan dat zomaar?

De andere licenties verliepen goed

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over AVAST

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over AVAST nog niet in behandeling is genomen.

Reactie van de melder van de klacht moekepoes12

4 maanden geleden - Nog steeds niets gehoord van AVAST .Het geld wel afhouden ,maar verder komen we niet Zo kan je makkelijk geld verdienen lijkt mij .Krijg niet iemand aan de telefoon die mij uitlegt wat er verder gebeuren gaat .

4 maanden geleden - Zie boven

Reactie van de melder van de klacht moekepoes12

4 maanden geleden - Nog steeds niets gehoord van Avast.Het geld is afgehouden,maar verder komen we niet Zo kan je makkelijk geld verdienen lijkt mij.Krijg niet iemand aan de telefoon aan de telefoon die mij uit kan leggen wat er verder gebeuren gaat.Een juffrouw die ratelt daar hebben we niks aan

Alle klachten die gemeld zijn door moekepoes12