Klacht: Slechte bril

op 19 juni 2015 over Pearle in de categorie Opticïens en brillen

Ik hebn een bril gekocht bij pearle Heythuysen. Foutieve berekening van nota. Pearle Panningen netjes gecorrigeerd. Ik div. Keren terug geweest en gezegd dat bril me niet volledig beviel. niet nogmaals nagemeten. Binnen een jaar naar een andere opticien geweest en die kwam er achter dat ik minder sterkte in de glazen had, ik terug naar Panningen. Dke weer meten. Maar zij bleven erbij dat hun meting goed was. Met nieuwe bril kan ik perfect aien, de bril van Pearle kan ik niet meer oo hebben. Direct vervelend zicht. Antwoord Pearle via email:wij maken gebruik van gemiddelde van zoiets 3000 klanten bij meten brandpunt. Apparatuur is te duur om in alle winkels neer te zetten. Nou, ik ben geen gemidddelde, dus bij mij werkt het echt niet. dure Bril is niet meer draagbaar.

Na div. Kachten en email en bellen is er geen oplossing. Ik sta niet in mijn gelijk.

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Pearle over deze klacht.

Reactie van de melder van de klacht Maria

5 jaren geleden - Ik heb ook nog bericht ontvangen dat ik niet binnen een jaar klacht heb gemeld. Ik heb de bril 1-4-2014 ontvangen en betaald en binnen een jaar kwam ik er achter dat de glazen niet klopte. De e-mails van pearle die ik ontvangen heb zijn van maart j.l. Ik heb in de winkel in Panningen div. Keren aangegeven dat de glazen niet zo goed waren als mijn vorige bril van pearle. Als antwoord kreeg ik dan, het kan omdat ze een andere leverancier hebben.

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Pearle in behandeling genomen

Bericht van Pearle

5 jaren geleden - Wij hebben de klacht op 22-06-2015 in behandeling genomen en zullen de terugkoppeling melden.

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Pearle een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Pearle

Heeft op 17 juli 2015 om 10:56 geantwoord

Reactie van de melder van de klacht Maria

5 jaren geleden - Dank je wel Pearle voor de teruggave. Op naar goed zicht.

Alle klachten die gemeld zijn door Maria