Klacht: Slechte bezorging van foldets

op 07 maart 2020 over Spotta in de categorie Reclame

Goedemiddag,

Voor de zoveelste keer hebben wij geen folders ontvangen van Spotta.
Hoe wij dat zo zeker weten.. we komen onze straat inrijden en zien het meisje met Spotta reclame op de fietstassen de straat uit rijden. We wonen aan het eind van een doodlopende straat, de voordeur zit om het hoekje . Zij komt wel elk jaar met Kerst aan de deur! Prima, je kunt bij ons altijd wat krijgen maar bezorg dan ook de folders. Dit heb ik haar de laatste kerst ook op een nette manier verteld.

Zou u dit aan degene die verantwoordelijk is in Borne voor de bezorging door willen geven.
Dank u

Met vriendelijk groet,
Janneke Hoffstedde
Helfrichstraat 24
7622 XR Borne

Ik ben tevreden als de folders ook bij ons worden bezorgd.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 09 maart 2020 om 10:49 geantwoord

Beste heermevrouw,

Bedankt voor je bericht. Als echte folderfans begrijpen wij als geen ander dat je graag iedere week voordeel wilt spotten. Als eerste checken we graag of je bij ons aan het juiste adres bent.

In ons folderpakket vind je folders van onder andere Aldi, Lidl, Gamma en Hema. Klopt het dat je deze niet hebt ontvangen? Dan horen wij het graag met een reactie op deze mail.

Mis je het folderpakket met folders van Albert Heijn, Etos, Trekpleister, Kruidvat? Dan kun je dit doorgeven bij de betreffende winkels.

Tip
In de tussentijd hoef je geen aanbiedingen te missen. Op Spotta.nl of via de Spotta app vind je de folders van alle populaire winkels in Nederland. Je kan je ook aanmelden op Folderkiezer.nl, je ontvangt dan een door jou samengesteld folderpakket op vrijdag of zaterdag via PostNL.

Tot slot
Ik vertrouw erop dat alles duidelijk is en dat je in de tussentijd veel plezier beleeft aan de digitale
folders. Mail gerust als je nog vragen hebt. Je kunt ons bereiken via spotta.nlklantenservice.

Een fijne dag en dank voor je geduld.

Klantenservice Spotta

Alle klachten die gemeld zijn door JannekeHans