Klacht: Slechte bezorging

op 25 mei 2017 over Spotta in de categorie Reclame

Vind het heel vervelend dat wij nooit weten wanneer de reclame folders komen. Soms op zaterdag soms op maandag en nu ook al op dinsdag. Ik zit in een rolstoel en kan geen boodschappen doen die een beetje ver van mijn huis is.
Daarom doet op maandag de hulp mijn boodschappen. Om een boodschap lijstje klaar te maken heb ik de reclame nodig omdat ik anders niet weet wat er aangeboden wordt. Vroeger kregen wij de reclame altijd op zaterdag wou dat het nu ook weer was. Ik woon in Blerick in de Seringenstraat. daar wonen in de omgeving nog ongeveer 23 invalide mensen die waarschijnlijk ook afhankelijk van de folders zijn.

Ik ben tevreden als de reclame weer voor vast op zaterdag komt

5 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Spotta over deze klacht.

5 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Spotta in behandeling genomen

4 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Spotta een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Spotta

Heeft op 03 juli 2017 om 08:34 geantwoord

Geachte mevrouw Schell,

Bedankt voor uw bericht. Onze bezorgdagen zijn zondag, maandag en dinsdag. Ontvangt u de folders op een andere dag dan horen wij dat graag.

Alle folders online

Spotta klantenservice