Klacht: slechte bezorger

op 21 juli 2015 over Simpel in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Beste mensen we zijn de gehele dag thuis ,,de bezorger heeft niet eens aangebeld (onze bel is goed en als er gebeld wordt gaat onze hond tekeer)
dus meneer /of mevrouw is niet aan de deur geweest maar gooit een briefje in de bus dat hij volgende week terug komt dergelijke slechte behandeling heb ik nog nooit meegemaakt ,ik zal dus ook te Telegraaf verwittigen van jullie beleid van bezorgen.
E.Scheper.

Gewenste Oplossing:

Als mijn pakket morgen bezorgd wordt.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar Simpel over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Simpel in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Simpel een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Simpel

Heeft op 21 juli 2015 om 14:08 geantwoord

Geboden Oplossing:

Geachte heer/mevrouw,

U heeft uw klacht bij het verkeerde bedrijf aangemeld. Ik wil u daarom adviseren om een nieuwe klacht te plaatsen bij het betreffende bedrijf.

Met vriendelijke groet,

Anna van Dijck
Simpel

Alle klachten die gemeld zijn door nrdrw24