Mijn Klacht:
Als vaste klant van AH Bemmel erger ik mij al langer aan het feit dat
er een lange rij staat voor de kassa, wanneer de kassier vraagt om versterking wordt daar bij de service balie niks op uit gedaan.
Vandaag weer stond de rij tot ver in het gangpad, ik heb de boodschappen achter gelaten en ben elders boodschappen gaan doen. Ik heb mijn ongenoegen gemeld bij Brigitta aan de service balie. Jammer dat AH niet alleen mij kwijt raakt als vaste klant maar zo nog vele mensen meer.
Gewenste Oplossing:
Als er adequaat personeel staat, met hart voor de zaak.


