Klacht: slechte behandeling

op 23 augustus 2018 over Bonprix in de categorie Kledingwinkels

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

direct nadat ik een bestelling had geplaatst die op voorraad was, kreeg ik een email dat het NIET op voorraad was. Ik heb direct gevraagd de bestelling te annuleren.

De emailwisseling die daarop volgde heeft mij erg boos gemaakt.
Ze hoopte dat ik er spoedig plezier van zou gaan hebben, terwijl ik de bestelling per direct wilde annuleren. Ik had tenslotte ook nog niet betaald.
Daarna kreeg ik op iedere mail de ontvangstbevestiging waarin wordt opgedragen het niet nog een keer te sturen. In verband met de drukte zouden ze hem wat later beaantwoorden.
Na 8 dagen nog geen reactie. Toen ik om een reactie vroeg kreeg ik weer hetzelfde antwoord.
En om het nog gekker te maken, toen ik de 19e jl. aangaf een officiele klacht te gaan indienen kreeg ik gisteren wederom datzelfde antwoord.
U kunt het allemaal vast nakijken. Ik heb mijn ergernis ook laten blijken maar blijkbaar wordt dat van uw klanten niet belangrijk gevonden.
Resultaat:: bestelling gewoon door u verzonden en omdat ik het toch graag wilde hebben heb ik met tegenzin toch maar betaald.

Ik vind dit een verfoeilijke manier om met klanten om te gaan.

Gewenste Oplossing:

Als ik als klant netjes wordt behandeld en ook antwoord krijg op mijn vragen. Hou eens op met die standaardmailtjes. Een makkelijk excuus om de mail niet te hoeven lezen, laat staan er wat mee te hoeven doen.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Bonprix over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Bonprix in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Bonprix een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Bonprix

Heeft op 30 augustus 2018 om 14:40 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste mevrouw Jongerden, wij hebben uw klacht in goede orde ontvangen. Het spijt ons te horen dat uw bestelling niet meer kon worden geannuleerd. Onze excuses voor de woordkeus, wij zijn ons ervan bewust dat u de bestelling niet meer wenste te ontvangen. Uiteraard kunt u deze alsnog retourneren. Het team van bonprix

Heeft op 07 september 2018 om 00:06 geantwoord

Ze doen er niets mee. Ik mag het artikel terugsturen en dat is het.
Ik blijf hierin zeer ontevreden over de service. En kan ook lezen in de reactie dat het ze totaal niet interesseert wat ik ervan vind.

Alle klachten die gemeld zijn door Anita Jongerden