Klacht: Slechte behandeling

op 29 juni 2016 over booking.com in de categorie Online Reisbureaus

De B&B die ik in Londen had gereserveerd via booking.com heeft hun laten weten dat ze niet meer kunnen verhuren (vanwege gewijzigde huurregels in het pand), Vier dagen voor mijn aankomst heeft booking.com hen dat schriftelijk bevestigd en geschreven dat alle gasten herplaatst zullen worden. Mij hebben ze echter niet geïnformeerd, dus ik stond voor een dichte deur. Toen gaven ze eerst de schuld aan de B&B, dat die hen niet geïnformeerd zou hebben. Uiteindelijk zijn ze daarop teruggekomen. Ze hebben een ander hotel in de buurt aangeboden, dat duurder maar veel slechter was dan het ruime appartement dat ik bij de B&B had geboekt. Omdat deze fout van booking.com me al een paar uur van mijn lange weekend had gekost, ben ik maar akkoord gegaan. Ze zouden de meerkosten vergoeden en op mijn verzoek kijken naar een tegemoetkoming voor al het ongemak. Vervolgens heb ik meerdere malen moeten mailen, met de factuur, met de afschrijving op mijn rekening en ten slotte moeten bellen, voordat ik een reactie kreeg waar ik iets aan had. Bovendien verlies ik er geld op, omdat ze alleen de dagkoers vergoeden en de pond in de afgelopen dagen enorm gezakt is. En een tegemoetkoming (feitelijk schadevergoeding) willen ze niet geven. Voor iemand die al jarenlang trouw klant is, vind ik dit een schandalige behandeling.

Als ik op een nette manier wordt bejegend, ik het bedrag vergoed krijg dat ik betaald heb en als ik een schadevergoeding voor het ongemak krijg (feitelijk contractbreuk, omdat booking.com niet kon leveren wat overeengekomen was).

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over booking.com

10 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over booking.com nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Hellena34