Klacht: Slechte bedden kempervennen

op 08 april 2017 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Wij hebben afgelopen weekend verbleven in centerparcs de kempervennen. In huisje 648, 31-3 t/m 3-4
Normaal gesproken klaag ik niet zo snel, maar dit vind ik toch echt niet kunnen.
De bedden waren hier zeer slecht ik zelf heb chronische rugklachten en dacht laten we boeken bij centerparcs, omdat dit vaak iets luxere parken zijn (verwacht je op z’n minst een normaal stevig matras). Nou echt niet dus, de bedden waren zo slecht heb diverse matrassen geprobeerd. Het leek wel alsof je in een door gezakken hangmat lag!

Het resulteerd voor mij dat ik nu weer een intensief traject van fysiotherapie kan gaan volgen om mijn rug weer te laten herstellen.
Zelfs de familie die geen rugklachten heeft gaf aan last van de rug te hebben zodra zij s’morgens uit bed kwamen.
Er heeft er snachts zelfs 1 op de bank geslapen omdat deze nog beter lag als het bed.

Nou ik ben eerlijk gezegd wel klaar met dit park. Wel een hoop geld betalen, en vervolgens kom je nog slechter thuis als dat je weg ging
nou leuke vakantie!!!!

Vind de kwaliteit echt abnormaal slecht en dat is dan een centerparcs park met 5 vogeltjes!!!!

Voor mij verdiend het park er nog geen één.

Ben heel benieuwd wat voor verklaring u hier voor heeft

De fysiotherapie behandelingen zullen jullie wel niet gaan vergoeden. maar verwacht op zijn minst een andere compensatie.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 10 april 2017 om 09:32 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door erikbrink