Klacht: Slechte afhandeling klachtenservice

op 31 juli 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Heb telefonisch een abbonnement afgesloten. Heb gevraagd of Servië in het pakket zit om gratis te bellen en Internet te gebruiken en het antwoord was JA. Het gesprek is opgenomen. Heb een klacht ingediend toen ik doorhad dat Servië niet in het pakket zit. Dit is nu al een maand geleden en nog steeds niks gehoord van de klachtenservice. Heb de klantenservice gebeld (andere afdeling) en die kunnen me niet helpen. Het enige wat ze konden doen is het betalingsbedrag van die maand bevriezen totdat de klacht afgehandeld zou worden. Wat bleek nu: ze hebben mijn maandelijkse kosten afgeschreven. Ben nu al een maand bezig om een antwoord te krijgen en om tot een oplossing te komen. Ik ben dit niet gewend van Vodafone.

Als ik een antwoord krijg van de klachtenservice. Mijn extra kosten die ik heb gemaakt in Servië vergoed worden en een goed gesprek over wat de mogelijkheden op dit moment zijn voor mijn abbonnement omdat ik verkeerd voorgelicht ben (aan de hand van de opgenomen gesprek tijdens het afsluiten van het abbonnement kan de waarheid naar boven gehaald worden).

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Dusan Vejinovic