Klacht: Slechte afhandeling klachten door receptie

op 16 juni 2018 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Wij vonden het huisje niet schoon, Spinnenwebben in de hoeken.
Wilde graag een schoner huisje, portier zij dat dat kon en de receptie zij dat we €200 bij moesten betalen voor 1 dag omdat hetzelfde type niet meer vrij was, maar dat vonden wij te duur.
Buiten het feit dat er veel ongedierte in het huisje zat( ik heb er een foto van) stonk het huisje ook naar urine , geen handdoeken pakketten gekregen wel voor betaald, we kregen ons geld niet voor de handdoeken pakketten terug maar ook geen handdoeken .
Er kwam een man naar binnen met sleutel die zei dat die een medewerker van centerparks was , hij kwam controleren of er mensen in het huisje waren hij klopte niet kwam gewoon naar binnen
Ik vind dit echt niet kunnen!!!
wij komen al velen jaren bij centerparks maar zijn deze keer echt teleur gesteld.

Gewenste Oplossing:

Minimaal het geld terug van onze handdoeken pakketten wat wij niet hebben gekregen ,
En misschien korting op een eventueel nieuw verblijf

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 18 juni 2018 om 14:02 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door Wesley van wijnen