Klacht: slechte afhandeling

op 22 juli 2016 over EnergieDirect in de categorie Energieleveranciers

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Mijn eindafrekeing van mijn vorige huis 4611 JH was foutief.Door een fout van E.D. ben ik afgemeld.Ik krijg een nota van Enexis.Enexis wijst naar E.D. en andersom.

Nota is apert onjuist .Stand is hoger dan het gebruik op dit moment!!!

vele malen gebeld en slecht geholpen.Voorts worden afspraken niet nagekomen.

Heel slecht!!!!

Gewenste Oplossing:

Als afspraken worden nagekomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar EnergieDirect over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door EnergieDirect in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat EnergieDirect een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

EnergieDirect

Heeft op 27 juli 2016 om 10:00 geantwoord

Geboden Oplossing:

Beste Moem,
Allereerst wil ik u excuses maken voor het feit dat u van het kastje naar de muur werd gestuurd.
Ik heb gezien dat u inmiddels telefonisch contact heeft gehad met 1 van mijn collega's. Mijn collega gaat ermee aan de slag en ik heb er alle vertrouwen in dat deze kwestie naar tevredenheid zal worden opgelost.
Met vriendelijke groet,
Mireille

Alle klachten die gemeld zijn door Moem