Klacht: Slechte accomodatie

op 19 oktober 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Weekendje 14/10/2016 tot17/10/2016
Bij aankomst in onze bungalow hebben we verscheidene gebreken opgemerkt.
De verwarming werkte niet, het deurtje van de diepvriezer was stuk, de deurlijst van een van de kamers was stuk, het warme water was geen druk op, chips op salontafel, in zetel en op de grond(onvoldoende schoongemaakt) ook bij binnen komst rook het onaangenaam in de bungalow.
Op zaterdag zijn we naar de receptie onze klacht gaan formuleren.
Een technische werknemer( een student, stage , niet opgeleid) kwam na een uur in onze bungalow, hij kon het niet direct oplossen,na 20 minuten verdween hij met de vermelding dat hij binnen een half uur terug ging komen.
Na twee uur en dertig minuten zijn wij zelf terug naar de receptie gegaan om te vragen waar hij bleef.
Men heeft de technieker terug opgebeld en we hebben terug afgesproken aan de bungalow.
De persoon heeft na 1 uur zijn collega gevraagt om hem te helpen,ik had reeds voorgesteld op de thermostaat te vervangen.
Zijn collega kwam met een andere thermostaat en de verwarming was in orde.
Dit heeft vijf uur in beslag genomen.
En dan zaten we nog met de onvoldoende druk op het water.
Men heeft de hoofdkraan afgesloten voor 2 uur op het moment dat we zouden beginnen te komen voor onze kinderen.
We hebben water moeten vragen bij de buren.
De technieker heeft tot 21:00 uur gewerkt en heeft het niet kunnen oplossen.
Wij konden ons dus niet douchen in de bungalow.
Wij(ouders)zouden samen met de kinderen de hele dag moeten kunnen genieten van de aqua-dome,spijtig is dit ons afgenomen door de gebrekkige accomodatie van us bungalow.
Dat weekend heeft ons ongeveer 790 € gekost.
Ook moesten we nog betalen woor de Wifi terwijl dit toch een algemeen recht is op informatie.
Het park heeft 150€ toegekend ,toch vinden wij dit onvoldoende als tegemoetkoming voor de hinder die wij hiervan ondervonden. Wij hebben ons weekend waar we zo naar uitkeken met een grote teleurstelling afgesloten.
Hopend op een positief antwoord .
Met vriendelijke groeten bungalow 847.

Een faire tegemoetkoming op onze volgende reservatie.

1 maand geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 maand geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 20 oktober 2016 om 09:48 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door frankie rombauts