Klacht: Slecht zicht om te lezen

op 11 maart 2020 over Hans Anders in de categorie Opticïens en brillen

Heb al voor de tweede maal een bril die mij niet past ,heb nochtans iemand er bij gevraagd en uit gelecht waarom m’n vorige bril niet goed was hij Wes te groot en nu heb ik terug dat probleem .ben terug geweest en ik zou nu nog eens 30 procent moeten bij betalen voor een andere bril .en nu zegt ze mij dat ik een bril moet nemen met neusjes .kunnen jullie nog iets doen voor mij

Eerste bril werd geruild met een opleg van 42 eu

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hans Anders over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hans Anders in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hans Anders een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hans Anders

Heeft op 11 maart 2020 om 15:56 geantwoord

Beste [email protected],

Bedankt voor het kenbaar maken van uw onvrede. Ik vind het erg naar om te vernemen dat u wederom niet tevreden bent met uw nieuwe aankoop.

Ik heb contact opgenomen met mijn collega's in de winkel in Kuurne. Hun hebben aangegeven dat deze klacht al met u is besproken.

Omdat u toch nog extra informatie wilt, nemen mijn collega's uit de winkel opnieuw contact met u op via de telefoon.

Ik wil u vragen dit af te wachten.

Lisanne
Hans Anders Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door [email protected]