Klacht: Slecht zaak

op 13 mei 2020 over IKEA in de categorie Woonwarenhuizen

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Heb een kast besteld, mocht niet eens een datum kiezen, 45 euro verzend kosten voor iets dat over een maand zou krijgen. Geen zin, ga ik toch naar de winkel als die weer open is, heb mijn bestelling geannuleerd en mijn geld krijg ik binnen 14 dagen.
Het is al 18 dagen gegaan en ik kan letterlijk geen contact met klantenservice opnemen…
Als ik iets mis aub laat me weten…

Gewenste Oplossing:

Als ik me geld terug krijgt zo snel mogelijk

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over IKEA

Bericht van Robin van Klacht.nl

4 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over IKEA nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Donxzy