Klacht: Slecht voorraad bestellingen

op 20 september 2016 over Lidl in de categorie Supermarkten

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

We hebben een mooie nieuwe Lidl in de Lievendaalseweg, Strijp in Eindhoven. Maar helaas bijna elke week de helft van het product is er niet. Als u vragen aan het personeel, \\\” heb je \\\”. U krijgt altijd een dom antwoord als: \\\” Lidl zijn gestopt met de verkoop van dit product \\\” of \\\” als het niet daar is, hebben we het niet meer, komt morgen wel \\\” en zo en zo en zo. Dus ik gaar meteen naar het andere Lidl in de Klipperstraat, ook in Strijp, Gewoon te zien als de producten waren daar. Wat een verschil, alles vol met alle producten. Dit gebeurde op een maandag om 15.30 uur Kunt u mij vertellen wat het verschil is tussen het twee Lidl. Of is het gewoon slecht bestellingen

Gewenste Oplossing:

Wanneer we alle het producten hetzelfde als de andere Lidl heeft

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Lidl over deze klacht.

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Lidl in behandeling genomen

Bericht van Robin van Klacht.nl

2 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Lidl een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Lidl

Heeft op 20 september 2016 om 20:27 geantwoord

Geboden Oplossing:

Oplossing is alleen zichtbaar voor melder van de klacht

Alle klachten die gemeld zijn door steve chamberlain