Klacht: Slecht vlees ,erg vies !,

op 18 mei 2016 over Dirk van den Broek in de categorie Supermarkten

Dinsdag 17 mei 2016 als aanbieding gekocht 6 tartaartjes ,wij hebben nooit vlees weggegooid , wij konden dit niet aan onze gasten geven , dus snel naar een andere supermarkt opnieuw tartaren gekocht ! Nou Dirk dat was een hemelsbreed verschil , dus nooit meer naar Dirk.
K bobeldijk

Als ook bij een feclame aanbieding producten goed eetbaar of bruikbaar zijn !!

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Dirk van den Broek over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Dirk van den Broek in behandeling genomen

7 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Dirk van den Broek een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Dirk van den Broek

Heeft op 20 mei 2016 om 09:33 geantwoord

Wat vervelend dat u teleurgesteld bent in onze tartaartjes. Wij doen toch onze uiterste best u de allerbeste kwaliteit aan te bieden. Daarom willen willen wij graag een kwaliteitsonderzoek doen en vragen u vriendelijk om meer informatie. Wilt u ons laten weten wat de houdbaarheidsdatum is (zie verpakking). Kunt u ook aangeven wat u precies heeft teleurgesteld (smaak, consistentie). In afwachting van uw aanvullende informatie, wensen wij u een fijn weekend toe.

Alle klachten die gemeld zijn door Nicolaasbobeldijk