Klacht: Slecht VIP huisje 388 met rioolvliegjes!!!

op 18 september 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Afgelopen week hadden een midweek geboekt in een VIP huisje bij Center Parcs Kempervennen.
We zijn al meerdere malen bij Center Parks (verschillende parken) geweest en dit is altijd zeer goed bevallen.
Een VIP huisje is toch wel fijn zijn we in de loop van de jaren achter gekomen dus vandaar dit weer geboekt.
Bij binnenkomst alle ramen open gezet want het rook een beetje muffig (kan gebeuren want het was warm)
Het huisje was overigens overal goed schoongemaakt.
Maar er vlogen wel een stuk of 20 kleine vliegjes rond.

Opgezocht en dit bleken rioolvliegen/motmuggen te zijn!!!!!!!
Onze dochter van 2 voelde zich duidelijk niet op haar gemak,en riep gelijk dat ze naar huis wilde.
Erg vreemd want zo is ze normaal nooit.
s’Avonds merkte we dat het echt heel vochtig in het huisje was.
En zeker de volgende morgen het stonk echt heel erg,de lucht is moeilijk te beschrijven vochtige zure lucht (leek erg op urine) dat zelfs de vloeren (vloerbedekking) vochtig waren in de slaapkamers.
De ramen waren beslagen terwijl de ramen op een kier stonden??
Ik vind het schandalig dat je zoveel geld betaald voor een VIP huisje!!
Ik had gelijk aan de bel moeten trekken dezelfde avond of volgende morgen.
Jammer genoeg heb ik dit niet gedaan maar ik wil wel meegeven aan andere mensen om dit gelijk te doen want gezond is het niet.
Erge slechte nachten gehad dmv benauwdheid.
Ook alle kleren moeten wassen want de lucht trok werkelijk waar overal in.
Wat een relaxte midweek had moeten zijn was nu in het water gevallen!!

Dat dit huisje goed na word gekeken en er serieus met onze klacht om word gegaan zodat de problemen verholpen kan worden.

6 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

6 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

6 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 19 september 2016 om 12:15 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door Daf_A