Klacht: Slecht tot geen bereik

op 04 mei 2017 over Vodafone in de categorie Mobiele Telefonie

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Ik ervaar nu al maanden slecht tot geen bereik met mijn abonnement van Vodafone. Verschillende opties uitgeprobeerd, maar niks lost mijn problem op. Nu heb ik op 19 april een onderzoek laten starten en dat zou 5 werkdagen duren, maar tot op heden geen contact van Vodafone naar mij toe en ook geen oplossing terwijl mij wel beloofd is dat ik binnen 3 tot 5 werkdagen een mooie oplossing/aanbod aangeboden zou krijgen.

Gewenste Oplossing:

Nu zijn we 2 weken verder, en ik zit nog steeds met slecht tot geen bereik en ik wordt maar aan het lijntje gehouden door Vodafone. Dit accepter ik niet meer, en wil van mijn abonnement af of verwacht een heeeeel mooi aanbod!

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Vodafone

Bericht van Robin van Klacht.nl

5 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Vodafone nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door Lach89