Klacht: slecht service

op 05 juli 2016 over Hollandsnieuwe in de categorie Mobiele Telefonie

Vanaf 19-3-2016 niet meer kunnen inloggen op de website van het zakelijk abonnement ook i.v.m. het synchroniseren van de nieuwe simkaart.
Na diverse mail pogingen is dit op 02-05-2016 eindelijk gelukt.
26-04-2016 geprobeerd telefonisch een nieuwe mobiel te bestellen omdat de oude het niet meer deed.
02-05-2016 dit nogmaals telefonisch gedaan omdat we nog niets hadden ontvangen en een nieuw email adres aangemaakt i.v.m. het inloggen.
Tussentijds meerdere mails gestuurd dat er nog geen mobiel is opgestuurd, en dat we het contract willen beëindigen, en dat we met tele2 verder gaan
Deze mails worden gewoon niet goed gelezen, en krijg je een heel ander antwoord terug.
15-06-2016 krijgen we een mail dat we een verlenging bij een “dealer” hebben gedaan en dat we het contract niet kunnen beëindigen mits de ”dealer” een mail stuurt dat de mobiel/contract beëindigt is.
De dealer is Hollandsnieuwe via de inlog op eigen site besteld.
16-06-2016 heb ik nog een duidelijke mail gestuurd met alle bewijzen erbij ook de bestelling v.d. mobiel via jullie website, geen reactie gekregen.
alleen weer een mail dat alles geblokkeerd is en dat we wanbetalers zijn.
wij hebben nog nooit een schuld gehad.
waardoor bij tele2 alles gecanceld is omdat we nu te boek staan.
Maar ondertussen zijn we zakelijk 9 weken niet meer bereikbaar.

Als dit door iemand wordt opgepakt die dit allemaal naar tevredenheid gaat oplossen.
zonder dat deze mail langs 20 handen gaat en niemand het weer oppakt.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hollandsnieuwe over deze klacht.

Alle klachten die gemeld zijn door fam hampsink