Klacht: Slecht reis advies

op 28 mei 2016 over D-Reizen in de categorie Online Reisbureaus

Laten je met kinderen reis boeken kom je er later achter je in de nacht miet vliegen en met de heen reis nog tussen landing moet maken

Niet op deze manier tevreden

7 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar D-Reizen over deze klacht.

7 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door D-Reizen in behandeling genomen

Bericht van

7 maanden geleden - Beste mevrouw Vuurens, Ik wil graag kijken naar een oplossing voor uw ontevreden gevoel. Ik kan echter op de gegevens die u heeft achtergelaten uw boeking niet vinden. Kunt u de gegevens waar de boeking op staat doorgeven, dan neem ik graag contact met je op. Groetjes, Angeliek Vermeer, D-reizen webcare

5 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat D-Reizen een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

D-Reizen

Heeft op 14 augustus 2016 om 13:31 geantwoord

Beste mevrouw Vuurens,

Helaas hebben wij u telefonisch niet kunnen bereiken en is er geen reactie gekomen op bovenstaand bericht. hierbij sluiten wij de klacht.

Charlotte - Webcare

-----

Beste mevrouw Vuurens,

Charlotte - Webcare

Heeft op 21 augustus 2016 om 11:25 geantwoord

ben nooit gebeld

Bericht van D-Reizen

4 maanden geleden - Beste Rozanna, Wij hebben meerdere malen geprobeerd u te bereiken en ook de voicemail ingesproken met de vraag om contact met ons op te nemen. Helaas is er bij ons geen boeking bekend met de opgegeven informatie en kunnen wij u verder niet helpen. U bent welkom om contact met ons op te nemen via de mail info@d-reizen.nl of telefoon 0900-1811. Met vriendelijke groet, Charlotte Webcare - D-reizen

Reactie van de melder van de klacht R ooi zanna

4 maanden geleden - hoi deze reis is toen geboekt door amj van den bogaard mijn juiste tel nr is 0680069998 .gr r vuurens

Bericht van D-Reizen

4 maanden geleden - Beste Rozanna, Op de opgegeven naam kan ik helaas ook geen boeking vinden. Het is wel zo dat een klacht alleen ingediend kan worden door de hoofdboeker van de reis. Dat dient de klacht binnen één maand na afloop van de reis ingediend te zijn. Wanneer de reis in mei heeft plaatsgevonden is dat helaas niet meer mogelijk. Graag wil ik nog wel een korte uitleg geven over de voorwaarden waaronder een reis geboekt wordt. De vlucht wordt bij een pakketreis vaak uitgevoerd door een chartervlucht en deze mag tot de dag voor vertrek nog van tijdstip wijzigen (tussen 00:01 en 23:59 vertrek). Verder mag er altijd een ander type toestel ingezet worden en een extra tussenlanding gepland worden. Dit kan altijd gebeuren, ongeacht met welke touroperator u op reis gaat en waar u de reis boekt. Ik vertrouw erop u voldoende geïnformeerd te hebben. Met vriendelijke groet, Charlotte D-reizen – Webcare

Alle klachten die gemeld zijn door R ooi zanna