Klacht: Slecht produkt spaaractie strandlaken

op 03 juni 2018 over ING in de categorie Banken

Spaaractie dat bij het instellen van automatisch sparen een strandlaken kan worden ontvangen of rentepunten. Ontvangen strandlaken blijkt niet meer te zijn dan een goedkope dunne ter grote van een badhanddoek. Absoluut geen textiel wat de naam strandlaken mag hebben. Telefonisch klacht ingediend bij ING klantenservice. Antwoord dat men tot nu toe nog geen klachten hadden ontvangen en geen retour konden aanbieden.

Rectificatie omschrijving produkt me juiste afmeting bij spaaractie op ING site en terugname waarbij alsnog voor rentepunten gekozen kan worden.

2 jaren geleden - Ik heb een email gestuurd naar ING over deze klacht.

Bericht van ING

2 jaren geleden - Goedemorgen Peter Goudsmits, Erg jammer om te horen dat je zo teleurgesteld bent. Het strandlaken is echter een cadeau. Nu begrijp ik dat je toch graag de ING punten zou willen in plaats van het strandlaken. Ik raad aan om hiervoor contact op te nemen met de klantenservice, dit kan via verschillende kanalen, zie hiervoor: https:www.ing.nlparticulierklantenserviceindex.html Groetjes, Jildou ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Peter Goudsmits

2 jaren geleden - En dit is dus waar de klantenservice niet aan wil meewerken!

Bericht van ING

2 jaren geleden - Beste Peter Goudsmits, Hmm oké dat is erg verwarrend begrijp ik. Ik wil je vragen om ons dan even een berichtje te sturen via Facebook of Twitter. Heb je op 1 van deze kanalen een account? Met vriendelijke groet, Nick ING Webcare

2 jaren geleden - Alleen whatsapp of email

Bericht van ING

2 jaren geleden - Hi Peter, Whatsapp is ook mogelijk bij ons! Zou je ons een appje willen sturen naar het volgende nummer: 06-82 08 04 99. Met vriendelijke groet, Nick ING Webcare

Reactie van de melder van de klacht Peter Goudsmits

2 jaren geleden - Ik heb net een whatsapp aan jullie gestuurd.

2 jaren geleden - Deze klacht is zojuist door ING in behandeling genomen

2 jaren geleden - We hebben bericht ontvangen dat ING een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

ING

Heeft op 05 juni 2018 om 22:12 geantwoord

Hi Peter!

Top! Dan lossen we het via dat kanaal op ;-) Mijn collega's daar kunnen jouw gegevens controleren en voor jou kijken wat we nog kunnen doen.

Ik wil je hier in ieder geval een fijne avond wensen!

Sebas
ING Webcare