Klacht: Slecht product voor veel geld

op 13 augustus 2017 over Hornbach in de categorie Bouwmarkten

Tuin tegels 60×60 4cm dik gekocht voor tuin 90 vierkante meter deze zijn thuisbezorgd toen wij aangaven aan de transporteur om de tegels te controleren gaf deze aan daar geen tijd voor te hebben na een week gingen de tratenmakers deze tegel leggen bleek 60 procent een variërende dikte te hebben tussen de 3,2 cm en 4,2 cm u kunt begrijpen dat de stratenmakers daar niet blij mee waren daar er een zandbed wordt gemaakt en nu dit zandbed telkens aangepast moest worden ivm de vele afwijkingen in diktes dit koste ons een halve dag extra uurloon aan de stratenmakers ivm het meerwerk wij hornbach gebeld en deze tegel verkoper lachte ons eigenlijk gewoon uit en verzocht ons contact op te nemen met de tegel fabrikant waarop wij stelden dat hornbach de verkopende partij is dus zij iets moeten regelen toen werden we nog harder uitgelachen wij kopen dus nooit meer dit soort zaken bij hornbach wat een pruts bedrijf

Niet tevreden hornbach een kansloos bedrijf zeker qua personeel

3 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Hornbach over deze klacht.

3 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Hornbach in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Hornbach een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Hornbach

Heeft op 11 oktober 2017 om 10:46 geantwoord

Bericht van Hornbach

1 maand geleden - Mijn excuses. Ik zie dat u wel heeft doorgegeven dat het om Nieuwegein gaat en uw ordernummer heb ik ook ontvangen. Ons filiaal krijgt met u geen contact en wij weten niet of u nog contact wenst. Zou u in dat geval even op mijn email willen reageren die ik u net nog gezonden heb. Alvast dank.

Alle klachten die gemeld zijn door Bartnisaudi