Klacht: Slecht onderhouden cottage: sigarettenlucht, hoge luchtvochtigheid en beschimmelde badkamer

op 27 juni 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Van 20 tot 24 juni jl. verbleven wij met 4 volwassenen en een baby van 5 maanden in een Comfort Cottage in De Kempervennen.
Bij binnenkomst in de cottage kwam ons meteen een sigarettenlucht tegemoet. Ook was de badkamer niet schoon: schimmel in o.a. de voegen. Ook het schoonmaakwerk in de andere ruimtes liet te wensen over: stof en vetlagen op plankjes, lichtknopen ed.
Verder was het erg vochtig in de cottage. Als tip kregen we goed te ventileren door ramen open te zetten. Ons huisje was echter aan een watertje gelegen die niet was gedregd. Als wij de ramen open deden kwam er een zwerm stekende muggen in.
Na e.e.a. bij de receptie te hebben aangegeven zijn de problemen wel opgelost voor zover mogelijk (voor de vieze lucht kregen we een geurkaars en de badkamer is met anti-schimmel gereinigd). Echter is door de vochtige omstandigheden één van de volwassenen in de nacht van donderdag op vrijdag ziek geworden.
Al met al was een midweek ontspannen, toch niet zo ontspannen voor ons.

Het verhuren van een cottage als deze vind ik echt niet kunnen. Het is zeer slecht voor de gezondheid van de gasten.

Een compensatie op enigerlei wijze zou op z'n plaats zijn.

8 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

8 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

8 maanden geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 27 juni 2016 om 15:27 geantwoord

Alle klachten die gemeld zijn door JJPL