Klacht: Slecht internet en contact een hels karwei

op 28 mei 2020 over Ziggo in de categorie Alles-in-1

Nieuwe klacht
In behandeling
Klacht opgelost
Klacht afgesloten

Mijn Klacht:

Probeerde mijn navigatiesysteem up te daten. Het bestand was ca. 9 gb. Om de haverklap werd ik eruit gegooid, zodat ik na 4 uur slechts 12% had binnengekregen. Vervolgens gebeld, hetgeen mogelijk was voor 90 eurocent pm (klantvriendelijkheid). Vervolgens een chat gesprek gevoerd, waarbij het jou-en, de gesprekstrant was. Ben 68 en vind dat een beetje te familiair. Kreeg een mededeling dat ik de volgende dag kon terugbellen en de chatsessie werd abrupt afgebroken. Ben al enkele decennia klant bij ziggo, mijn email adres is nog steeds chello. Maar gelet op de huidige situatie neem ik een overstap naar een meer klantvriendelijker provider in overweging. Mijn vraag hoe gaan we deze stelling openbreken.

Gewenste Oplossing:

Simpelweg contact vanuit ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst over deze klacht over Ziggo

Bericht van Robin van Klacht.nl

3 maanden geleden - Ik heb een bericht op Twitter geplaatst dat deze klacht over Ziggo nog niet in behandeling is genomen.

Alle klachten die gemeld zijn door lmolijn