Klacht: Slecht huisje en afhandeling

op 02 mei 2016 over Center Parcs in de categorie Vakantieparken

Beste center parcs de eemhof,

Op vrijdag 22 april hebben wij verbleven in center parcs de eemhof. Wij hadden een vip huisje geboekt met nummer 408. Wat ons als eerste opviel toen we in het huisje binnen kwamen was dat het er erg muf rook, wij hebben toen de bagage naar binnen gehaald en zagen toen ook dat 1 bed niet was opgemaakt. Om 4 uur kwam er nog iemand langs om dat nog even snel te doen, maar toen hadden we dat natuurlijk zelf al gedaan. Wij zijn vervolgens het huisje uit gegaan om de omgeving te verkennen. ‘S avonds toen wij terug in het huisje kwamen en we aan het eten wilden beginnen viel ons ook op dat het bestek en de pannen nog smerig waren. Verder was de wc niet schoon gemaakt en de wand was plakkerig, zat er schimmel op de muur in de badkamer en de wasbak liep ook niet door, het bad lag nog allemaal troep in, spinnenwebben aan het plafond in de slaapkamer en andere plekken en er lag een dikke laag stof op het nachtkastje en er was geen stofzuiger doorheen geweest. Wij hebben hierover gebeld en toen is er nog een schoonmaker langs geweest die een briefje had achter gelaten met wat zij gedaan had. Er was een stofzuiger doorheen gegaan, gedweild en de wc zou gedaan zijn. De wc was echter nog steeds smerig en de wasbak liep ook nog steeds niet door dus heb ik weer gebeld. Voor ons begon ons weekendje weg dus al lekker en het enige wat er van af kon was bowlen met bittergarnituur of koffie met gebak in het grand café. Dit vond ik erg karig, aangezien ik rond de €500 had betaald voor een huisje waarvan je dan mag verwachten dat het in orde is en je niet 2 keer hoeft te bellen. Met ons vertrek hebben we het beddengoed afgehaald en toen zagen we ook meerdere bruine vlekken in de matrassen en de kussens. Hier hadden wij dus het hele weekend op geslapen, te smerig voor woorden. Uiteraard heb ik dit ook weer gemeld en hebben we ook nog de enquête ingevuld bij ons vertrek. Maar dat was helaas nog niet alles, we hebben ook een broek gekocht waarvan de naden al gauw los lieten. Mijn vriendin is toen donderdag 7 april terug geweest naar het park om de broek te ruilen, maar ook bij die broek lieten de naden al gauw los. Nu had ik gebeld en kreeg ik te horen dat we of weer terug moeten komen of opsturen en dan maar hopen dat we ons geld terug krijgen. Na deze behandeling in jullie park ben ik niet gauw meer geneigd om nog eens terug te komen voor een verblijf. Vind het heel erg jammer dat er zo weinig mee gedaan wordt. Had op zijn minst wel een korting verwacht voor alle overlast. Hoop toch nog op een nette oplossing van jullie kant.

Bij voorbaat dank,

Jermaine Zeeman

Als ze met meer komen dan alleen bowlen met bittergarnituur of koffie met gebak, want vond het echt zonde van mijn geld. En dat we de broek die we in het park hebben gekocht gewoon kunnen terugsturen en ons geld terug krijgen.

1 jaar geleden - Ik heb een email gestuurd naar Center Parcs over deze klacht.

1 jaar geleden - Deze klacht is zojuist door Center Parcs in behandeling genomen

1 jaar geleden - We hebben bericht ontvangen dat Center Parcs een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Center Parcs

Heeft op 03 mei 2016 om 09:12 geantwoord