Klacht: slecht hotel geen vier sterren, slechte afhandeling tuimedewerkers

op 30 juli 2017 over Kras in de categorie Online Reisbureaus

La Isla bonita is echt een gruwelijk slecht hotel. Somber en depressief uiterlijk. Grauw en veel baksteen.
Luide animatie tot laat slechtegeen geluidsisolatie in kamer.
Restaurant is in kelder, plastics stoelen, lange rijen waar je omver wordt gelopen.
Geen vier sterrenhotel. Fotos laten ander beeld zien.
Andere gasten zijn luidruchtig en onvriendelijk. Bij zwembad was een geur van braaksel.
Om zes uur smorgens worden al handdoeken op stoelen gelegd.
Een uur na aankomst hebben we tui gebeld en gezegd of een ander hotel of een terug vlucht. Zij zouden een ander hotel zoeken en de ochtend erna ons bellen. Wordt niet gebeld, na weer bellen in de ochtend van ons uit een andere medewerker die van niks wist en dat verhaal heeft zich drie maal herhaalt steeds met toezeggingen en beloften die niet waar zijn gemaakt. Om vijf uur s avond komt de lokale tuimedewerker die van niks wist en ons terug verwijst naar de telefonische medewerker. Wij waren nu echt boos en verdrietig twee van de zeven vakantiedagen waren al verpest. Onze kinderen huilen. De Tuimedewerker heeft dan toch geholpen. Overboeking vlg dag (kon echt niet die dag meer)en een kostenpost van 360 overboekingskosten en veel leed en begin vakantie verpest.
Ik wil onze onkosten vergoed hebben met een schadebedrag voor drie dagen ellende.
Ik adviseer dit hotel uit assortiment krass te halen. Tui medewerkers graag trainen in doen wat ze zeggen. Geen valse beloften maken keer op keer.

Vlg hotel, best tenerief was prima. Hadden we deze meer direct geboekt.

2 maanden geleden - Ik heb een email gestuurd naar Kras over deze klacht.

2 maanden geleden - Deze klacht is zojuist door Kras in behandeling genomen

1 maand geleden - We hebben bericht ontvangen dat Kras een oplossing geplaatst heeft bij deze klacht

Kras

Heeft op 06 september 2017 om 10:32 geantwoord

Beste heer Clabbers,

Vandaag hebben we elkaar telefonisch gesproken over uw melding met betrekking tot uw vakantie op Tenerife. In het gesprek zijn we tot een goede oplossing gekomen. Uiteraard houden wij de ontwikkelingen rondom Hotel La Isla Bonita nauwlettend in de gaten. Hopelijk tot een volgende keer, zodat we u kunnen laten zien dat we aan uw verwachtingen kunnen voldoen.

Paul

Alle klachten die gemeld zijn door Yarnoclabbers